Moderne mame

majčinstvo iz naše perspektive


Постави коментар

Draga moja buduća mama – Moderne mame 

​Draga moja buduća mama,

Ja sam, tvoja greška. Tvoje uništenje snova, tvoja prokockana mladost, tvoja žrtva… Ja sam ona koju ćeš možda zavoljeti jednom, ali kasno ako ovo pismo ne dođe do tebe.

Ne… Ja ipak nisam tvoja greška, tvoja greška je bilo ono zadnje piće sa Nikolom s posla. Tvoja je greška padanje na njegovo zavođenje nakon jednog pića. Tvoja je greška spavanje s njim. JA, nisam tvoja greška, ja sam plod tvoje greške, ali ne i sama greška.

Ne… Nećeš me pobaciti iako možeš i ne, neću ti biti zahvalna za to! Da je drugačija situacija bi li tražila od mene da onda budem zahvalna? Što ćeš me roditi iako ne moraš? Ne… Ja to nisam tražila, to je bila tvoja odluka i NE neću biti zahvalna niti ću biti nezahvalna, biti ću ti dijete. Jedino što ću ti pružiti je ponos na sebe što si sama uspijela tako da ću ja uspijevati na temelju onoga što ćeš me naučiti! O da… Mama, ti možeš puno toga i znaš puno toga, a ja ću ti to sve dati do znanja. Budi ponosna što nisi pobacila, a ne ljuta. Mnogi moji prijatelji nisu bili te sreće. Ali ja jesam i ne, nisam zahvalna, sretna sam jer sam izabrala hrabru mamu.

Ne… Ja ti nisam oduzela mladost, niti ću. Mladost se ne mjeri po godinama slobode ili po broju izlazaka i pijanstvima jer ruku na srce, vidiš što se dogodi kada si dozvoliš „živjeti bez limita“. I ne, neću ti ju moći vratiti, ali cu te moći voljeti onako kako te nikada nitko nije volio, nasmijavati te i donijeti ti sreću svaki dan, to je sve što ti mogu pružiti trenutno. Osmijeh, sreću i ljubav, a to je sve mladost.

Da… Čujem te kako plačeš. Da… Upoznata sam s tvojom boli jer smo povezani na takvoj razini da je to božanstveno, ali ti nikako da osjetiš moju radost što sam tu. Da, ja sam te izabrala i da, pogriješiti ćeš sto puta samnom. Ali pogodi što! Ja ću te i dalje voljeti bezuvijetno, bezgranično.

Ja nisam Nikola mama, ja nisam greška, oduzeta mladost, upropašteni san. Ja sam, mama tvoje dijete, tvoj novi početak i ne treba nam netko tko nas ne želi, ako me odlučiš prihvatiti ostvariti ću tvoje snove, biti ćeš opet dijete samnom, biti ćeš odgovorna, ali dijete, sretna, vesela, nasmijana i bez obzira na to što imaš mene sada i dalje si mlada. Nisam ti oduzela godine ni dane. Nisam te postarila. Dala sam ti samo još jedno ime uz tvoje, dala sam ti samo šansu da voliš i budeš voljena jednako.

Molim te mama, nemoj me smatrati greškom, nemoj plakati, nemoj me moliti da budem zahvalna za svoj život. Molim te mama, budi samo kakva jesi i budi mi mama, ja sam te odabrala, znala sam točno u što sam „ušla“ i znam točno što me čeka, ali meni si savršena i želim s tobom biti i od tebe učiti, bez obzira na tvoju prošlost, bez obzira na sadašnjost, želim s tobom budućnost mama.

Draga moja buduća mama, ne, ja nisam tvoja greška, ja sam samo plod pogreške koja je završila kako je i ne, nemoj mene kriviti, ti si ta koja je odlučila za sebe što će i kako će, a ja, ja sam samo jedva čekala da ti dođem. Nekako, bilo kako, u bilo koje doba! Željela sam te osjetiti i napokon biti s tobom! Oprosti, ali čeznula sam za tobom!

Draga moja buduća mama, volim te iako ti mene još uvijek ne voliš u potpunosti. Ja ću čekati, da me pomaziš preko svoga trbuha, da mi daš znak da sam NAPOKON dobrodošla u tvoj svijet i u tvoj život jer sam ja jedina osoba koja od tebe ništa neće tražiti osim tvoje pažnje i ljubavi, a sve ostalo budemo s vremenom. Ja vjerujem u tebe! I volim te!

Tvoja „greška“

Svako kopiranje, umnožavanje i objavljivanje članaka sa ovog bloga bez dozvole, bez obzira na razloge za takvo delo zabranjeno je i predstavlja povredu autorskog prava i krivično delo, koje će biti gonjeno u skladu sa zakonom.